آيا مي خواهيد محتواي ارگانيک اينستاگرام خود را بهبود ببخشيد؟ آيا به دنبال يک راهنماي بازاريابي محتواي Instagram براي دنبال کردن هستيد؟

در اين مقاله ، نحوه برنامه ريزي ، ايجاد و بهينه سازي محتواي اينستاگرام براي تجارت خود را خواهيد فهميد.


نحوه ايجاد يک برنامه محتواي اينستاگرام براي تجارت خود



شماره 1: چگونه مي توان يک تم محتوا را براي پروفايل اينستاگرام خود ايجاد کرد

اولين قدم براي اجراي يک حساب کاربري موفق اينست که برنامه ريزي کنيد. از آنجا که اينستاگرام يک پلت فرم بصري است ، با تعريف ظاهر و نمايه پروفايل تجاري خود شروع کنيد.

هنگام ايجاد تم براي اينستاگرام ، بايد به اين فکر کنيد:

     رنگ ها براي استفاده
     ها براي اعمال بر روي تصاوير شما
     نوع محتوا براي ارسال (فقط يک ايده خشن در اين مرحله)

به حساب کاربري Instagram Canva نگاهي بيندازيد. آنها انواع مختلفي از مطالب را ارسال مي کنند اما در مورد رنگ هايي که استفاده مي کنند دقيق هستند.




هرچه در خوراک آنها حرکت مي کنيد ، رنگ ها به صورت ارگانيک تغيير مي کنند ، از بنفش تا قرمز شراب به هر رنگ ديگري که ممکن است فکر کنيد.


نحوه ايجاد يک برنامه محتواي اينستاگرام براي تجارت خود



مشاغل ديگر مانند لات رويکرد متفاوتي دارند. Lacoste در درجه اول از رنگ هاي تجاري خود استفاده مي کند - سفيد و سبز - و به طور معمول هر خط در شبکه خود داراي پست هاي بصري مشابه است.


 



نمونه ديگر از نمايه جذاب اينستاگرام تجاري از فروشندگان لباس مادول (Mewell) آمده است. هنگامي که در پست هاي آنها حرکت مي کنيد ، يک پرشور خاص ظهور مي کند: لرز ، آفتابي و آرام. بسياري از اين جلوه ها با استفاده از رنگ هاي گرم و عکس هايي که داراي يک آسمان آبي روشن هستند به دست مي آيد.




اگر واقعاً مي خواهيد پيروان اينستاگرام خود را تحت تأثير قرار دهيد ، مي توانيد مانند اين که Lancôme در حساب اينستاگرام خود انجام مي دهد ، شبکه اينستاگرام خود را به مجموعه اي پيچيده و به هم پيوسته از تصاوير و فيلم ها تبديل کنيد.

سبک محتواي تصويري اينستاگرام شما بايد نشانگر برند شما باشد. براي ايجاد سبک مناسب براي تجارت خود ، به اين سؤالات پاسخ دهيد:

     شما مي خواهيد مردم با مارک شما چه ارتباطي داشته باشند؟ استفاده از اين رنگها را عمدتاً در پست هاي اينستاگرام خود استفاده کنيد.
     چه نوع محتوايي را مي خواهيد ارسال کنيد؟ عکس ها و فيلم ها با افراد ، چهره هاي نزديک ، محصولات شما ، مناظر؟ البته ، لازم نيست که خود را محدود به يک نوع عکاسي کنيد ، اما کمک مي کند تا ايده کلي در مورد انواع محتوا که مي خواهيد ارسال کنيد ، داشته باشيد.
     از چه هايي استفاده خواهيد کرد؟ يکي از راه هاي ايجاد يک موضوع قابل تشخيص در اينستاگرام استفاده از يک خاص روي تمام محتواي شماست. اين يکي از ساده ترين راه ها براي ايجاد استايل اينستاگرام امضا است.


بهترين راه ها براي جذب مخاطب اينستاگرام

شماره 2: چگونه مي توان محتواي بازاريابي اينستاگرام خود را برنامه

نحوه ايجاد يک برنامه محتواي اينستاگرام براي تجارت خود

، ,مي ,اينستاگرام ,يک ,کنيد ,ها ,اينستاگرام خود ,خود را ,مي خواهيد ,کنيد ، ,استفاده از

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


کتابخانه عمومی شهید رجایی باینگان utssea Joshua کتاب pdf Dana فرادرس farhangianek91 latethiShop یا صاحب عصر و زمان نمکستان