هنگامي که مي دانيد نمايه اينستاگرام شما به صورت بصري چه چيزي را بيان مي کند ، آماده هستيد تا برنامه ريزي محتواي خود را شروع کنيد. قبل از در نظر گرفتن انواع مختلف محتوا ، با بازاريابي اينستاگرام خود به آنچه مي خواهيد برسيد فکر کنيد. آيا فروش بيشتري مي خواهيد؟ تعامل بيشتر؟ دنبال کننده هاي بيشتري داريد؟ تعيين اهداف بسيار مهم است زيرا محتواي شما را در اينستاگرام منتشر مي کند.
همچنين ميزان زماني را که بايد به اينستاگرام اختصاص دهيد در نظر بگيريد.
اگر يک تجارت کوچک هستيد ، ممکن است کسي نداشته باشيد که تمام وقت رسانه هاي اجتماعي خود را مديريت کند. به همين ترتيب ، شما احتمالاً وقت زيادي براي اختصاص دادن به اينستاگرام نخواهيد داشت (به همين دليل تمام اين برنامه ريزي اوليه بسيار مهم است). با خودتان صادق باشيد در مورد اينکه چه مدت زمان مي توانيد به اينستاگرام اختصاص دهيد تا بدانيد هر روز چند پست را مي توانيد معقول اداره کنيد.
علاوه بر اين در نظر بگيريد که چه منابعي براي بازاريابي اينستاگرام خود داريد. چقدر مي توانيد در محتواي اينستاگرام خود سرمايه گذاري کنيد؟
تقويم انتشار اينستاگرام خود را برنامه ريزي کنيد
اکنون به ترکيبي از مطالبي که هر روز ارسال خواهيد کرد فکر کنيد (تصاوير تبليغاتي ، فيلم ، داستان ، عکس و غيره). با ارسال مطالب متنوعي ، نه تنها يک نوع از همه زمان ها ، چيزهاي جالب را حفظ کنيد.

آيا شما يک تجارت کوچک هستيد يا يک مارک بزرگ ، استفاده از يک تقويم نشر براي برنامه ريزي مطالب خود به شما کمک مي کند تا به اهداف خود برسيد. همچنين در دراز مدت باعث صرفه جويي در وقت شما خواهد شد و نتايج بهتري را به همراه خواهد داشت.
اکنون بياييد به انواع مختلفي از مطالب مختلفي که مي توانيد براي اينستاگرام ايجاد کنيد نگاهي بيندازيم.
اشتراک آمار و حقايق در پست هاي شما براي تعامل و اشتراک گذاري بسيار مفيد است. در اينجا ، HubSpot با استفاده از تحقيقات مربوط به آنها ، يک گرافيک را به اشتراک مي گذارد.
ارسال ها با حيوانات و حيوانات خانگي ، تصاوير خنده دار و مواردي از اين دست نيز براي ايجاد درگيري مخاطبان شما مؤثر است.
تعطيلات ملي و تعطيلات جديد به طور يکسان مي توانند الهام بخش محتوا براي اينستاگرام باشند. براي تعطيلات و رويدادها ، محتواي مضمون ايجاد کنيد ، همانطور که در اين پست از بافر که ماه پرايد را جشن مي گيرد قرار دارد.

نکات آموزشي ، مشاوره و ساير مطالب مي تواند به اعتماد سازي مخاطبان شما کمک کند. اين پست HubSpot توضيح مي دهد که چرا هشتگ ها در اينستاگرام بسيار مهم هستند.
نقل قول هاي انگيزشي و موفقيت آميز مانند اين يکي از داوود در رسانه هاي اجتماعي محبوب است ، اما آنها به خصوص براي اينستاگرام مناسب هستند. بعلاوه ، ايجاد آنها آسان و ارزان هستند.

اينستاگرام همچنين مکاني عالي براي برجسته کردن محصولات شما است. در حقيقت ، با 80? اکانت اينستاگرام زير حداقل يک تجارت ، مارک ها و محصولات کاملاً محبوب هستند.
ابزاري براي کمک به برنامه ريزي محتواي اينستاگرام
يک روش براي برنامه ريزي محتواي اينستاگرام شما استفاده از يک صفحه گسترده ساده يا حتي بهتر از يک صفحه Google است تا بتوانيد به راحتي با ديگران همکاري کنيد.
راه ديگر براي استفاده ، استفاده از يک ابزار مديريت پروژه و همکاري تيمي مانند Trello (در برنامه هاي رايگان و پرداخت شده ، با شروع از 12.50 دلار در ماه) است. عبارت "تقويم رسانه هاي اجتماعي trello" را جستجو کنيد و چند الگوي آماده را براي هدف خود پيدا خواهيد کرد.
در حالي که نمي توانيد پست هاي اينستاگرام خود را با Trello برنامه ريزي کنيد ، اين يک ابزار مفيد براي مراحل اوليه برنامه ريزي است: تعيين چه نوع محتوا براي ارسال ، تصميم گيري در مورد ارسال آنها ، ثبت ايده هاي ارسال شده توسط تيم شما و غيره.
درباره این سایت